2009. december 9., szerda

JOGHURTOS CSEMEGE




Reszelj meg két almát, keverd össze egy pohár joghurttal, egy csésze tejberizzsel, cukorral, citromlével. Vágj kockára egy barackot és tedd a tál aljára, kend rá a keveréket, szórj rá ribizlit ( ribizli-elégtelenségben szenvedve én meggyet szórtam rá), családod pedig rögvest felfalja majd boldog örömmel :)))

JÓ ÉTVÁGYAT HOZZÁ!!!



U.i. a reci nem tudom már honnan van, annyit tudok, hogy nagyon régi és hétköznapi desszertként szerintem nagyon megfelelő.

4 megjegyzés:

sedith írta...

Szia, Druszám!:)
Örülök, hogy "találkoztunk", és kíváncsisággal olvastam recptjeidet. Érdekes, hogy ugyanitt élünk és mégis annyi újat tudunk nyújtani egymásnak! Nagyon sok receptedről én nem is hallottam. Anyósom szilgysági, mégsem tanultam tőle kimondottan ottani recepteket. VAgy legalábbis nem tudok róla. :)
Puszillak és várlak máskor is nálam. :)

Jade írta...

Ez fincsi lehet! Barnim szereti a tejberizst, egyszer osszedobok egy ilyet...

Gál Edith írta...

Edith, én is nagyon örülök, hogy találkoztunk! És azt mondom, hogy te nagyon ügyes vagy és még nagyon sokszor fogom meglátogatni a blogodat :))))
Szép hetet kivánok neked.

Gál Edith írta...

Udikám, érdemes kipróbálnod ezt a recit! Nem hiszem, hogy a Zuradnak nem fog izleni :))
Pusszantlak!

 

Konyhatündérmese Template by Ipietoon Cute Blog Design