2010. január 5., kedd

HALLEVES




ÉLETEM ELSŐ HALLEVESE!!!
Szilveszter előtt ugyanis megbeszéltük a családban, hogy jó lenne enni egy kis halat.
Miután közvélemény kutatást végeztem kis családom tagjai között, Kedvesemmel elmentünk a boltba és vettünk egy 4kg-os szépséget. Onnan irány Anyukámékhoz, ugyebár nem akárki való az ilyen munkához és miután "elrendeztük", hátra-arc és végeztem tovább e becses munkát, de már otthon.
Szépen megpucoltam a leveshez való zöldségeket( répa, petrezselyem - gyökér, krumpli), apróra vágtam egy hagymát, majd odatettem a hal fejével és a csontokkal együtt főni és szép lassan (mint a húslevest szokták) hagytam, hogy megpuhúljon minden benne. Közben tettem még bele fagyasztott paradicsomot és paprikát, paradicsomlevet, sót, és pirospaprikát ( és egy iciri-piciri csipős-paprikát).
Az igazság az, hogy sok szakácskönyvben utána néztem a halleves recijének, mivel már irtam, hogy ez az első!!!
Apukám és szeretteim szerint szuper lett!
Szerintem is:)))

0 megjegyzés:

 

Konyhatündérmese Template by Ipietoon Cute Blog Design