2010. január 22., péntek

SÜLT HÚS ÉS PÁROLT SAVANYÚ KÁPOSZTA BURGONYAPŰRÉVEL



Nem kimondottan fogyókúrás étel :)
Az előbbi leves után, második fogásnak készült.
Nyers és füstölt oldalast többszöri kevés viz hozzáadásával puhára pároltam, majd kolbászt adtam hozzájuk és szép pirosra sütöttem őket.
Ugyanigy kevés vizet aláöntve pároltam puhára savanyú káposztát, majd amikor megpuhúlt, a finom husik zsirjával meglocsoltam.
A burgonyapűrét a szokásos módon készitettem, vajjal és tejjel habositva. Ezt is meglocsoltam husizsirral, majd a káposztával és a sült húsokkal tálaltam.
Ez is nagymamás étel.

2 megjegyzés:

Tűzpadka írta...

Hejj Edit! én még első fogásnak is megenném ezt, kétszer! nagyon guszta, és szép tálalás! az embernek összefut a nyál a szájában!
Sándor

Gál Edith írta...

Kedves Sandor! Koszonom!

 

Konyhatündérmese Template by Ipietoon Cute Blog Design