2010. február 20., szombat

ANANÁSZOS- TEJSZINHABOS TORTA




Még egy süti drága unokahugomnak.
A piskóta az előbbi süti piskótája, csak most simán, kakaó nélkül. Ezért nem is irom le ujból a receptjét.
Krém: 20g zselatint beáztatunk 1,5dl ananászlébe. 3tojássárgáját habosra keverünk 15dkg cukorral, beledolgozunk 3dl natúr joghurtot, tetszés szerinti ananászkompótot (én 1 dobozzal tettem bele, de lehet akármilyen más gyümölccsel is késziteni), a feloldott zselatinos levet, a 3 tojás keményre vert habját, végül pedig 2,5dl felvert tejszinhabot. Recept szerint ezt a habot hűtőbe kellene tenni 1 órára, én csak -legtöbb- 20 percig hagytam ott. A piskótát kettőbe vágtam, megtöltöttem a krémmel. A tortát 3dl tejszinhabbal vontam be és ananásszal diszitettem.
Leám azt mondta, hogy nagyon finom lett mindkettő torta :))
A recept egy régebbi " Kiskegyed Konyhájából" származik.

2 megjegyzés:

Lea D írta...

hmmm...de milyen finom is volt :D Ügyes vagy!! Büszke vagyok rád :D

Gál Edith írta...

Drága Lejucim, nagyon aranyos vagy :) köszi és örülök, h izlett!!! Puszi neked, nektek.

 

Konyhatündérmese Template by Ipietoon Cute Blog Design