2010. május 25., kedd

FŰSZERES SÜLT CSIRKECOMB


Nagyon szeretek sütőzacskóban húst sütni. Valahogy sokkal finomabb, zamatosabb falatokat kapok munkám eredményéül. Mivel az ünnep mindkét napján vendégeim voltak, szerettem volna kitenni magamért... Most ennek a husinak a receptjével jövök, hamarosan pedig hozom a többi ételek receptjeit.
Az ötlet innen származik.

Hozzávalók: nekem most volt 5 egész csirkecombom, de a zacskóba csak 2 db alsó- és 3 db felső comb került. Aztán szükségünk lesz még sóra, borsra, pirospaprikára, oregánóra és rozmaringra.

A sütőzacskóba mindegyik fűszerből annyit teszünk, amennyire -szerintünk- szükségük lesz a húsdaraboknak, hogy mindenütt bevonja őket ez a finom fűszeres keverék . Aztán a húst is betesszük és a zacskó száját bekötjük, majd jól összerázzuk. Előmelegitett sütőbe téve 1 órán át sütjük. Az utolsó 10 percben a zacskót kivágjuk és szép pirosra piritjuk a húst.

Amig a husi sűl, addig bőven van időnk elkésziteni a köretet. Jelen esetben fokhagymás-vajas-tejes burgonyapűrét készitettem és savanyú uborkával tálaltam.



5 megjegyzés:

Bianka írta...

Fenséges, nagyon finom

Gál Edith írta...

Bianka, igy van. Tényleg nagyon finom volt! :)

Juci írta...

Ritkán készítem, pedig nagyon finom a pipi hús és egészséges. Olyan jól néz ki, hogy egészen megkivántam!

Gál Edith írta...

Juci :)

Névtelen írta...

Még sosem használtam sütőzacskót, de ezt ki kell próbálnom, olyan guszta.
Vasárnap ez lesz az ebéd!
Nagyon éhes lettem. De ilyen kép után nem igazán kívánom a bablevest!

 

Konyhatündérmese Template by Ipietoon Cute Blog Design