2011. március 10., csütörtök

TücsökBogár kockasajtos kiflije


Ehhez már nem is tudok hozzáfűzni semmit azon kivűl, hogy: FANTASZTIKUS, NAGYON-NAGYON FINOM!!!!


Nálam sajtos változatban készült annyi változtatással, hogy snidling hiányában apróra vágott fokhagymát szórtam a háromszögű sajtra. De Anyukám Nutellával töltött kiflije is nagyon-nagyon finom lett!! Hamarosan én is készítek Nutellával töltve, ugyanis ez volt kis családom egyik kívánsága...:)

Anita! Nagyon köszönöm, hogy megosztottad velünk ennek a nagyon finom péksüteménynek a receptjét!!!

7 megjegyzés:

Tücsök Bogár írta...

Jaaajj Edithkém!
Nagyon-nagyon szívesen! Örülök, hogy ennyire ízlett! :)
Édes változatban még nem készítettem, mert abból én a Te vanília krémes kifliid tésztájára esküszöm, aminek a receptjéért nem is győzök elégszer köszönetet mondani Neked!

trendo írta...

Ezt már Anita blogján is megcsodáltam. Mivel a mostanában már valóban finom kockasajtokot lehet kapni, nagy választékban, ez egy igen jól használható, praktikus recept.
Remélem, Taminak is ízlett! :)

Gál Edith írta...

Anita! :))
Gyönyörű szép napot kivánok Neked, Nektek!!:)

Gyula! Igy van. Anita gyönyörű és csodás izű finomságokat alkot!!!
Én is azonnal megcsodáltam és eldöntöttem, hogy amint lehetőségem lesz rá, megsütöm. Egyáltalán nem csalódtam, csak az a baj, hogy kevés volt... Legközelebb dupla adag lesz!!
Izlett Taminak, Rutinak és Gáboromnak is!!! :)
Neked is nagyon-nagyon szép napot kivánok!

4Gyerek írta...

Innen is megérkezett az alátámasztás, hogy ez is amolyan kötelezően megcsinálandó recipé Anitától.
Nálam tegnap az ő pékkiflije meg briósa készült. hű, azok az illatok a konyhámban...

Bianka írta...

Istenien néz ki

Gál Edith írta...

4Gyerek! :) Igy van. Egyetértek!! Anita olyan finomakat készit, hogy lehetetlenség nem kipróbálni!!!:)

Bianka, nagyon köszönöm!:)

trendo írta...

A gyerekek jönnek szülinapot köszönteni és ez lesz az egyik fő attrakció! Mi nem nagyon szoktunk sütni, de ezt a kiflit már 4-5x kipróbáltuk és nagyon bevált. A kockasajtos verzió mellé édesszájúaknak csinálunk Túró Rudival töltöttet is, a gyerekek teljesen oda vannak érte!

 

Konyhatündérmese Template by Ipietoon Cute Blog Design