2011. július 28., csütörtök

Rétes- Premier! :)





...mégpedig azért premier, mert eddig soha nem vettem kész réteslapot, nem is készítettem, így: első!
Csak azt nem tudom, miért vártam ennyit vele...:)
Na, de majd ezután!!
A receptet drága hugicámtól kölcsönöztem és csak annyit áradoznék a sütiről, hogy: EGYSZERŰEN FANTASZTIKUS!!!!!
Aki nem hiszi, járjon utána...:)
Most jut eszembe, hogy kicsit változtattam a recepten, mert nekem franciabarackom volt itthon, így ez került a töltelékbe.
Recept tehát itt.


9 megjegyzés:

LiliBazsa írta...

Hú, nagyon guszta!!! Ezt biztosan kipróbálom.

Jade írta...

Huu, de jol nez ki! Szivesen megkostolnam!

Petra írta...

Lekapnám azt a tányért onnan! Nagyon guszta. :)
Tetszik az új dizájn is! :)

Gál Edith írta...

Köszönöm szépen!!! :)

Ottis írta...

Gratulálok, guszta lett!

Jutka írta...

Nagyon guszta, milyen fajta réteslapot vásároltál?

Gál Edith írta...

Otti, nagyon köszi! :)
Jutka, ki ne kacagj... :)) A Billából vásároltam a Clever márkájút! :) Eléggé meg vagyok elégedve ezzel a márkával. Olcsó és még jó is :)

Okki írta...

Nagyon guszta!

Nézz be hozzám, van egy meglepetésem :)

Márti írta...

Megajándékoználak egy díjjal, nézz be hozzám!

 

Konyhatündérmese Template by Ipietoon Cute Blog Design