2011. augusztus 16., kedd

Forditott narancstorta- by Ottis


Ezelőtt úgy három-négy évvel - amikor elkezdtem ismerkedni a számítógéppel- keresgéltem a neten, hogy mit is süssek valami újat karácsonyra és rátaláltam egy Ottis nevű hölgyre, aki nagyon jókat készített és nagyon tetszett a stílusa. Azóta sok idő eltelt...most kolleginák vagyunk :) És én ennek nagyon örülök!!!
Sok receptjét elkészítettem már, többek között ezt a fantasztikusan finom édességet is. És ezt már többször is...:)
Recept tehát Tőle.


Otti, nagyon köszi, hogy ezt a receptet megosztottad velünk!!

9 megjegyzés:

Petra írta...

Szuperjó recept. Nagyon guszta tortát készítettél. :)))

egy pici írta...

Nagyon jól néz ki!

Kriszta írta...

Gyönyörű!

imoatti írta...

szuper lett jol nez

marisz57 írta...

Ottisé is nagyon jól néz ki, de ez a labda forma, szuper!

Borbély Anita írta...

Nagyon szép! :)

Ottis írta...

Szép, és az egyik legfinomabb torta szerintem.Nekem no. 1, az biztos!

Jutka írta...

Finom lehet, nagyon jól néz ki!

Gál Edith írta...

Köszönöm szépen mindenkinek!

 

Konyhatündérmese Template by Ipietoon Cute Blog Design